vineri, 16 decembrie 2011

De ce au conservarii boală pe biciclişti?

            Pentru că unii bicicliştilor au impresia că mersul lor pe două roţi aduce un aşa de mare beneficiu mamei naturi încăt ei sunt îndreptăţiţi să circule oricum pe oriunde iar oricine are ceva împotriva acestui fapt nu este decât un băutor de bere şi spărgător de seminţe în timpul meciurilor de fotbal.
           Merg şi eu azi liniştit cu maşina şi mă pun la o coada puţin mai scurtă decât cea la promoţile cu tigăi aşteptând ca semaforul să se facă verde. Hruşcă era la radio, bătăi de pumni în geam. Mai lipsea să ningă! Las geamul jos şi biciclistul gesticulează ceva cum că nu poate să treacă de mine. Păi băi papagalule când ai pistă de biciclete pe trotuar ce mămica ta cauţi pe şosea? Dacă nu era pistă de biciclişti pe trotuar, cu două sensuri, înţelegeam şi eu că eşti îndreptăţit să faci scandal. Aşa esti ca boii aceea care vin pe interzis şi îţi fac semn să te dai din drumul lor.
            Şi eu merg foarte des cu bicicleta, anul acesta reuşind să fac cam 1000 de km dar niciodată nu am fost atât de idiot să merg pe şosea atunci cănd am avut pistă pe trotuar.Bine că facem tot felul de petiţii şi scriem articole pe blog despre piste şi ce fain e la alţii că le au iar noi mergem tot pe unde ne taie capul că deh, nu suntem luaţi în seamă.
           Pun boului nişte motive pentru care ar putea fi iritat





             Bineînţeles că mergănd pe şosea nu te loveşti de aşa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu