marți, 14 februarie 2012

De pe culmile disperării înspre văile demnităţii


            Lumea a ieşit în stradă pentru diferite nemulţumiri unite în dorinţa de a trăi mai bine. Ajunsă în piaţă de pe culmile disperării o anumită femeie îi cere lui Ponta să trăiască el cu 460 de lei pe lună. Îi propune să facă un schimb şi să trăiască ea cu indemnizaţia lui.
            O bună bucată de vreme nu s-a mai auzit nimic despre acest schimb. Despre proteste în România nu se mai aude nimic însă avem parte de fenomene ciudate. Doamna în cauză apare ieri la tv foarte senină şi explică faptul că a primit până la urmă o sumă de bani din partea lui Ponta. Şi asta cu un mare zâmbet pe buze. Eu , care nu am participat la niciun fel de protest, mă simt oarecum trădat ca să nu spun cumpărat. În tot protestul acesta mă gândeam că e vorba despre o anumită demnitate umană. Sunt curios dacă respectiva doamnă ar mai ieşi la viitoare proteste.
            Am ascultat povestea doamnei care nu îmi părea una foarte tragică ţinând cont şi de vârsta ei şi oarecum am înţeles faptul că a acceptat cadoul însă cred că asta a transformat-o mai degrabă într-o cerşetoare. Cred că este doar un alt exemplu cum putem fi cumpăraţi foarte uşor.


sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu