sâmbătă, 13 aprilie 2013

Bio - Bullshit

       Aşteptând ieri pe cineva în parcarea mall-ului observ nişte lucruri destul de interesante. Parcarea mall-ului e plină indiferent de oră. 3 porsche-uri în 15 minute şi o mulţime de maşini de peste 30.000 de euro. Parcă e criză?!?
       Trecem peste acest aspect. Lângă mine parchează o mică dubiţă plină de noroi. În scurt timp apare cineva lângă şi întreabă câte kilograme are. Omu zice 40 iar eu în sinea mea mă gândesc că s-au apucat de vândut miei în parcarea mall-ului. Omul îi dă 800 de lei pe cele 40 de kilograme de ciocolată de casă ambalată frumos în cutiile în care o vedeţi frumos întărită în toate supermarketurile şi magazinele de la parterul blocului. Aruncă omul frumos folie cu firma şi pleacă cu ciocolata înspre mall.
         După ceva timp dau şi eu o tură ca tot omul prin mall. La demisol târg de produse bio/naturale. Omul nostru vindea ciocolata de casă cu 5 lei 100 de grame dar nu asta e important. Mă apropii de masa omului unde vindea o tanti îngrăşată bio. Se mai apropie o doamnă care întreabă:
         - E proaspătă ciocolata?
         - Daaaaaaa, ieri am făcut-o eu acasă!
        Cu psihicul să stăm bine că de restul are cine să se ocupe!

2 comentarii:

  1. In general lumea se feresc de ele datorita faptului ca is scumpe, dar in rest motiv pro nu prea am vazut...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in plus constati ca dai mai multi bani pe produse care sunt la fel ca cele de la rafturile magazinelor

      Ștergere