miercuri, 28 august 2013

Cu şi despre angajaţi

            Niciodată nu cred că am fost tipul de angajat model. Azi n-am chef de nimic aşa că stau pe facebook nu era o chestie străină. Dacă se putea o făceam. Cu toate acestea în raport cu clienţii firmei era cu totul altă chestie. Nu-mi permiteam să-mi bat joc de ei (cu o excepţie).
            De ceva timp am frecventat doua magazine cu specific auto-moto. În primul (dedicat firmei THULE) lăbăreală ca să nu zic relaxare totală. Cred că intră maxim 5 persoane pe zi din care 2 sunt angajaţii. Cer preţuri pentru nişte accesorii dar nimic. Ajung acasă, găsesc pe site piesele cu reperele respective. Trimit mail pentru preţ şi nici după o lună nu a venit un răspuns de vreun fel.
             Al doilea magazin vinde accesorii moto. Merg constant pe acolo dar de vreo lună e un tip nou. Comand nişte filtre care erau găsite de restul angajaţilor în maxim 2 minute. La tipul nou durează 30 de minute. Zic nu e nimic, aşa e la început. Azi merg din nou, tipul se mişca cu aceeaşi rapiditate.Nu mai suport situaţia şi când să mă plâng tipul se ridică, în cârje fiind, plus un anume handicap la mâini. Mi-a trecut supărarea dar...
              Sunt vremuri tulbure! Să mă plâng mai departe pe undeva? Poate sunt alte persoane care vor acele posturi...
           

2 comentarii:

  1. Poate sunt alte persoane care au inclinatie in acel domeniu...nu ai cum sa memorezi 1000 de piese de motociclete daca nu ai un motor sau cel putin visezi sa ai unul zi si noapte... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teoretic e mult mai simplu, ai introdus serie sasiu si gasesti ce repere vrei. Bineinteles ca ideal ar fi ca cel care face asta sa fie si pasionat. Cine stie, poate tipul a ajuns asa in urma unui accident moto...

      Ștergere