luni, 10 decembrie 2012

Am înfrânt din nou

        Probabil ştie toată lumea rezultatele alegerilor. Pe mine două  cifre mă intereseaza : cea a prezenţei la vot şi cea a voturilor anulate. Dacă vremea de afară a făcut ca mulţi care doreau să-şi anuleze votul să prefere căldura din case rămânem totuşi cu aproximativ 60% absenteism. Încă o dată această majoritate este ignorată. Cei care nu au fost la vot pentru că nu au avut cu cine vota sunt din nou reduşi la tăcere de cei care ,la umbra unui fals simţ civic, au ales răul cel mai mic.
        Pentru mine e destul de logic că dacă pentru majoritatea persoanelor cu drept de vot candidaţii nu reprezintă nimic atunci aceştia ar trebui să se apuce de altceva nu să fie invesţi în funcţia de senator sau deputat.
         Dar cum România e ţara unde logica se termină aştept cu nerăbdare ziua în care cuţitul ne ajunge cu totul la os.

2 comentarii:

  1. Este pentru prima oara in 23 de ai, dupa revolutie cand simt ca sufletul meu e obosit, si ca nu mai vrea sa spere.Am obosit sa cred ca romanii au devenit constienti, in sfarsit, ca trebuie sa se gandeasca la viitorul generatiilor care vin. Viitor pe care noi generatiile cat de cat mature, am 42 de ani,ar fi trebuit deja sa-l fi avut in forma de proiect.Dar, surpriza, marii majoritati nu-i pasa ce lasa in urma, viata nenorocita pe care o vor trai copii si nepotii lor, importanta este ziua de astazi, care ca si ieri si alaltaieri va deveni ziua de maine. Un maine incert.Asa am trait noi ca si copii, asa traim astazi adulti fiind, asa vor trai si ei la randul lor plini de frustrari si nemultumiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper ca schimbarea să vină o dată cu copii noştri. Altceva nu avem ce remodela. Anul acesta Revoluţia nu a fost tratată de către televiziuni nici măcar la nivelul unei pauze publicitare. Sunt curios câte cărţi despre revoluţie s-au scris în toţi aceşti ani.

      Ștergere