vineri, 28 decembrie 2012

Sub strictă supraveghere

                  Tocmai am aflat via zoso despre opţiunea Bird View de la google maps. Nu ştiu dacă să mă bucur sau să mă întristez că rotind imaginea ba îmi apare maşina ba îmi dispare de pe locul unde era parcată.
                   Până nu demult nu eram un contestatar prea înfocat al supravegherii. Multe probleme s-ar rezolva mult mai repede/corect prin monitorizările de tot felul însă parcă la un momentdat încălcarea libertăţii este prea mare.
                   Deocamdată chestia cu Bird View e valabilă doar pentru Timişoara, Sibiu, Sighişoara, Iaşi Constanţa , Cluj-Napoca, Braşov.
                    Parcă nu-mi pare aşa îndepărtată vremea când poţi avea un live view cu zoom impresionant cam pe unde te aştepţi şi mai ales pe unde nu te aştepţi.
                     O fi de bine , o fi de rău ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu