joi, 10 mai 2012

Banca adjectiv 1.0


             A lucra la bancă era nu demult visul în care orice gospodină îşi vedea fiica. Când aflai despre cineva că lucrează la bancă priveai faptul cu un anumit respect.
             Dacă acum aud de cineva că lucrează la bancă deja încep să pun etichete. O fi politica băncilor cea care prosteşte, o fi faptul că la ştiinţe economice locurile sunt nelimitate...
             Ieri mă sună de la agenţia BRD Porumbescu Timişoara o d-şoara foarte supărată care pe un ton foarte grav mă întreabă ,,când aveţi de gând să treceţi după card pe la noi?'' . Povestea cu cardul e cam aşa : în urmă cu doi ani intru la ei în agenţie şi zic că vreau un card cu care să pot face pariuri pe net. Îmi recomandă unul, plătesc apoi constat că nu îl pot folosi la visul meu de a falimenta casele de pariuri. Ei ridică din umeri eu rămân cu încă un card. Înainte să-mi expire cardul constat că am nevoie de el aşa că ma duc la o alta agenţie BRD să îl prelungesc plătind şi penalizările aferente neachitării comisionului anual de administrare. Totul bine şi frumos, primesc un alt card plăcerea colaborării e reciprocă. Asta până mă sună tipa de pe BRD Porumbescu supărată că nu îmi ridic cardul de la ei. Eu îi explic frumos că înainte să expire am fost la o altă agenţie şi că l-am reînoit acolo. Ea  încearcă să-mi sugereze că acolo eu doar mi-am făcut un alt card care nu are legătură cu cardul de la ei. Aici mi-am cam pierdut răbdarea cu toate cretinele care lucrează în bănci. Replica ei a fost că pot să am mai multe carduri la o bancă, nu e asta problema. Îi mai spun nişte dulcegării la care ea mă întreabă: deci nu mai vreţi cardul?
              Va urma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu