duminică, 27 mai 2012

Sănătatea încotro?

Cel mai mare defect al românilor e că încearcă să se descurce în orice situaţie. De ce eu contabil să chem un instalator să-mi repare ceva la baie cănd pot eu să fac asta. În principiu suntem buni la toate dar nu excelăm în nimic.
Cel mai mare moment de descurcăreală l-am trăit azi pe holurile de aşteptare ale unui spital. Aşteptând ca un prieten să-şi schimbe un pansament am văzut cum medicul de gardă iasă cu două monede de 50 de bani în mână şi merge către automatul de cafea. Nu pot să zic că nu am scrâşnit o înjurătură ştiind că înăuntru era şi prietenul meu şi un alt bărbat care era mai mult mort decât viu. Clar că mă gândeam la nesimţirea personalului medical dar...
Dar...medicul a mers la automatul de cafea. A introdus monedele şi a luat paharul de unică folosiţă înainte de a fi umplut cu ceva. Pacientul mai mult mort decât viu nu avea în ce să scuipe ce a mai rămas din puroi.
Cam acesta e nivelul sănătăţii de la noi din ţară. Într-o stare de normalitate probabil acel medic ar fi inventat vreo nouă maşinărie, vreun meicament, aşa a descoperit beneficile automatelor de cafea plantate peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu