joi, 2 august 2012

Banii în cuplu


Am citit aici un articol despre încrederea şi banii în cuplu. Majoritatea comentarilor la acel articol erau de acord, la fel ca şi autoarea, ca într-un cuplu fiecare să fie cu banii lui iar la nevoie să se mai împrumute unul pe altul.

Dacă prin cuplu înţeleg două persoane care stau împreună de cel puţin doi ani şi au vârsta de cel puţin 23 de ani cred că avem o problemă.

Bă! ori sunteţi grozav de zgârciţi ori cel de lângă voi nu e persoana potrivită. Parcă mă văd seara sărutându-mi iubita de noapte bună apoi să îi zic că a venit factura la gaz şi trebuie să-mi dea 123 de lei cât e jumătatea ei. Parcă ma văd strâmbând din sprâncene când iubi vrea pepene dar nu a pus bani de el.

Ideea că actul căsătoriei schimbă această situaţie îmi pare din nou o prostie. E foarte posibil ca după căsătorie să apară discuţii de genul eu căştig mai mult, tu ai consumat mai mult curent bla bla.

Chiar sunt curios cum e cu banii la voi în cuplu.

2 comentarii:

  1. Eu am cumparat un apartament impreuna cu ea necasatoriti fiind. Ne-am despartit dupa un scandal monstru, ea a ramas cu aparatmentul eu cu banii dati..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La chestii de genul acesta problema se pune cu totul altfel. Oricum puteai sa fi trecut in CF chiar daca nu erati casatoriti.

      Ștergere