marți, 14 august 2012

Drumul spre insucces

Săream ieri prin winamp de la o melodie la alta. Când ascultam Vama Veche când ascultam Vama. Instantaneu mi-am dat seama că nu prea ştiu multe titluri de pe albumele Vama, în schimb albumele Vama Veche le visez.

Chestia mi-a adus aminte de o discuţie cu un amic care şi-a făcut un site de vânzări şi se mira că nu îi merge treaba. Site-ul era făcut destul de prost astfel că găseai foarte uşor rubrica de licitaţii publice dar trebuia să pierzi 30 de secunde ca să găseşti rubrica de telefoane mobile. El nu a înşeles că trebuie să se plieze după nevoile omului şi nu omul să se plieze la ideile lui despre marketing.

Revenind la Vama povestea e cam la fel. Vama Veche avea melodii pe care le ascultai la chefuri şi după 3 ani de la lansare. ,,Vara asta,, rupe oricând. Lumea plătea pentru concertele Vama Veche chiar dacă nu mai aveau un album nou de foartă multă vreme. Fredonai ,,18 ani,, chiar dacă tu aveai 25 de ani. O dată cu ruptura s-a schimbat şi stilul. Tudor Chirilă era bucuros că în sfîrşit poate să cânte ceea ce vrea. S-a crezut ,,Zmeul,, şi totul s-a oprit acolo. Personal cred că atunci s-a terminat cu ceea ce însemna Vama Veche. La toate concertele la care am fost lumea dorea să audă mai mult vechile piese.

Ştiu că e un domeniu în care succesul e dependent de a face ceea ce îţi place, de a te regăsi în ceea ce faci dar cred că degeaba te regăseşti dacă te trezeşti singur.

p.s. nu am putut să ascult mai mult de 20 de secunde din piesele ultimului album.
Vama Veche - Ana

Asculta mai multe audio diverse


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu