joi, 30 august 2012

Pe terminate

Nu, titlu nu se referă la faptul că nu o să mai auzim marele hit varanudorm. Intru să-mi deschid mail-ul şi văd o ştire chiar lăngă chestia unde trebuia să bag complicata parolă. Bahmu va prezenta o emisiune la A2. Cum nu e vorba despre vreo autostradă, deşi ar fi fost mai protrivit, mă gândeam eu oare chiar s-au terminat prezentatorii în ţara asta. De vreo câţiva ani încoace vezi aceeaşi oameni peste tot plus/minus un procent insignifiant. Ba îi vezi la antene, ba la realităţi, ba la protv-uri şi tot aşa.

Ştiu chestia cu publicul cere, ştiu că e normal ca emisiunile cu panarame să fie prezentate de panarame dar parcă prea s-a terminat tolba cu prezentatori, politicieni, vedete de cacarton şi aşa mai departe. Nimic nou şi nimic bun.

Chestia cea mai nasoală e că şi apucăturile sunt pe terminate. Suntem tot la stadiul de dacă ai venit la mine înseamnă că ai ai nevoie de mine deci mi se rupe şi dacă am chef poate o să-ţi rezolv problema. Iar dacă nu am chef mai incerci altă dată. Cei de la stat sunt într-un maxim plictis iar ceilalţi într-o perpetuă batjocoră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu