marți, 6 noiembrie 2012

Am blog fac bani

               Despre cum să faci bani din blog e plin ,,netul,, de articole, întâlneşti chiar şi postări despre cum să nu faci bani din blog . De puţină vreme Zoso şi Arhi încearcă o nouă chestie.Primul vrea să facă bani din articole pe care cititorii să le plătească iar al doilea...cere bani pentru ca în comentarii să apară link către blogul/site-ul tău.
                Motivele pentru care eu nu o să plătesc pentru astfel de chestii sunt destul de simple şi anume în cazul lui Zoso nu cred că merită să plătesc vreodată nici 10 cenţi pentru  articolele lui iar în cazul lui Arhi nu mă încălzeşte prea mult că-mi vin sau nu pe blog comentatori de la el. Dacă îmi place un comentariu nu îmi e greu să-l caut pe autor iar dacă nu-mi place poate să aibe 15 linkuri.
                 Ideea e însă alta. Ce mai e până la urmă un blog? Cred că fiecare a început prin a face din el un fel de jurnal online. Din punctul meu de vedere tot ce deviază de la acest subiect nu mai e blog. E un fel de site cu autor cunoscut ca să zic aşa. Din păcate blogul devine tot mai mult un instrument de făcut bani şi tot mai puţin o chestie personală.
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu