marți, 4 noiembrie 2014

Fraierii cu cauciucuri de iarnă

            Ce îmi place la cauciucurile de iarnă e că au arătat încă o data una din marile noastre calităţi: grandomania. Să moară toţi vecini lu nenea Popa, păi ce eu sunt prost să-mi cumpăr polo nou cănd de banii ăia îmi trag  passat cu lemn de mahon? Cât am stat eu să-mi monteze cauciucurile de iarnă au apărut vreo 4 tipi (vazuţi de mine) cu maşini din clasa mare şi replici de lux: cauciucuri ,,secănd'' aveţi? Nici măcar ,,olsizăns''? ...Şi au luat-o la talpă către alte ,,vulcanizări''.
            Băi ai dracu guvernanţi, cum nu mă lasă ei pe mine să mă plimb în voie cu cinciaru.
            Dacă scot şi rovinieta pe 7 zile o să vedem un nou val de proteste la benzinării.
            E bine să ştii de ce ai nevoie şi ce îţi permiţi. Faci 80% din km în oraş de cele mai multe ori singur în maşină? Nu are rost să-ţi cumperi un 2 litri de 2,5 tone şi apoi să te plăngi că impozitul e mare!

p.s. unul din ăia care întreba de cauciucuri second avea un jeep...
p.p.s Între timp cei de la Emag au Reduceri de 10% la Anvelopele de Iarnă din Promoţie si Transport Gratuit.

poza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu