miercuri, 11 ianuarie 2012

Astenie de primăvară, iarna.

Nu ştiu la voi cum e dar eu am o lene...ca-n povestea cu iepuraşul. Nu am chef de nimic şi parca întreg universul complotează împotriva mea. Oriunde mă duc sunt întâmpinat cu răspunsuri de genul nu mai e ca anul trecut, acum trebuie să mai faci 10 paşi ca să rezolvi o chestie pe care anul trecut o rezolvai în doar 7 paşi. Noaptea nu pot să dorm, dimineaţa nu pot să mă trezesc şi tot aşa.O fi de la vreme, o fi de la cutremure. Gata! De mâine îmi pun ceasul să sune de la 7, 7 şi vreo 3 minute pentru că niciodată nu am iubit orele fixe.

2 comentarii:

  1. Da, sigur este de la cele X-spe cutremure care s-au petrecut zilele trecute. I-a linistit nea'Marmureanu pe cei care se ambalau in goana dupa rating, clasic.

    RăspundețiȘtergere