marți, 31 ianuarie 2012

Fanul concursurilor

            Tot timpul m-am dat în vânt după tot felul de concursuri. Nu ştiu la câte am participat dar sigur sunt de ordinul sutelor. Am şi câştigat diverse premii cel mai consistent fiind un sistem audio auto valoros la acea vreme.
              Ultima găselniţă în domeniu este concursul de la Rompetrol. Alimentezi de o sumă, primeşti pe bon un cod, îl introduci şi câştigi brelocuri şi alte nimicuri şi rămâi cu ochii umflaţi şi buza belită sau invers.
               Dar ce te faci când pe bon ai următorul cod:

                

             Care e cifra 0 şi care e litera ,,o,, ? În definitiv nu sunt foarte multe combinaţii. Din 10 încercări nu am nimerit astfel că numărul de telefon mi-a fost blocat. Curios fiind care e problema am sunat să mi se deblocheze numărul şi am aflat totodata şi combinţia.   08oS5E0o35 şi am câştigat un gecko cu care nu am ce face. Cred că ar trebui să facă nişte premii şi pentru cei care nimeresc codul...
       
          p.s. nu din cauza concursului alimentez de la Rompetrol ci fiincă am impresia că efixul(bezină sau motorină) duce la o încălzire mai rapidă şi o funcţionare mai ,,rotundă''  a motorului. Am constat asta pe Ford, VW, Opel, moto Peugout, Honda, Ducati. Iar la moto chiar e important să ajungă mai repede la o temperatură ok motorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu