sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Nu-ţi permiţi maşina!


            În România a avea maşină e la fel cu a face o facultate. Sau invers. Oricine trebuie să aibă o facultate la fel cum eu nu sunt mai prost ca vecinu' să n-am maşină. Şi după ce tot norodu şi-o cumpără încep să apară problemele şi nemulţumirile. Cauciucurile de iarnă au fost un exemplu care ţi-a arătat că nu-ţi permiţi maşină. Dar despre ele am scris aici
            Un alt exemplu care îţi arată că nu-ţi permiţi maşină, sau că nu ţi-o permiţi pe cea de acum e cu alimentarea. Deci românaşule: dacă singurul moment în care îţi faci plinul e atunci când pleci la mama soacră înseamnă că ceva nu e în regulă. Mă gândeam să vorbesc de cei care bagă combustibil de 50 de lei săptămânal dar deja şi ei sunt un vis. Am întâlnit la pompă persoane care alimentau de 12, 14, 17 lei. Ce să faci cu 3 litri de benzină? Dar nimic nu se compară când, sătul de plimbat la mall, pleci acasă cu propia maşină. Nimic nu se compară cu faptul de a aştepta sau cere bani de la cei pe care îi iei la ocazie. Nimic nu se compară cu cearta avută cu vecinu că 60 lei e prea puţin pentru cei 40 de km până la ţară ca să-şi aducă afumăturile.
           Maşina costă şi e o necesitate atunci când nu-ţi pui problema plinului de combustibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu