luni, 9 ianuarie 2012

Mircea Lucescu s-a răzbunat!

            -alo, Răzvane?
            -da tată!
            -auzi mă, vorbesc ăştia despre mine la televizor?
            -da tată! Emisiuni întregi ţi-au fost dedicate. Cariera ta a fost analizată. Toţi au căzut de acord că dupa Mihai Viteazu matale eşti cel mai mare român. Bine au mai zis şi de Băsescu dar cică de el scăpăm încurând.
            -şi în presă?
            -şi presa tată. Tot aşa au scris. Blogeri la fel. Toată lumea a vorbit numai despre tine. Şi-au mai permis unii câteva neruşinări si au vorbit despre altceva însă i-a sancţionat CNA-ul pentru această nelegiuire.
            -dar de ce au vorbit măi atâta, că doar nu am murit! Când am să mor despre ce o să mai vorbească? Lasă că o să mă răzbun eu pentru asta. O să declar că tramvaiul e de vină. Ce căuta el pe şine cănd eu am vrut să fac stânga? Aşa să uite toţi ce s-a zis bine despre mine acum. Pe data viitoare!

4 comentarii:

  1. Corect, a fost ceva aiurea. Oare daca se intampla o tragedie (sa moara alt om din cauza lui) la fel se discuta despre acest caz?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate inclin sa cred ca da. Astea sunt posturile tv, pentru asta platim abonament, iar alternativele din pacate sunt putine.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e chiar asa. Am sa iti recomand eu cateva emisiuni bune. Ar fi asa: luni la ora 21:00 emisiune pe National Geo. legate de traficul de droguri, interviuri cu cei care au facut trafic. Vineri seara (parca) la ora 20.00 - 22.00 emisiune cu oameni care au puteri.
    Ar mai fi Reality tv, Animal Planet dar nu toate emisiunile ca au si ei umpluturi la greu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am uitat de ... Ross Kemp, How it's made

    RăspundețiȘtergere